You are currently viewing Ira Žurić: Najljepše što jedan optometrist može doživjeti jeste kada je klijent zahvalan, jer je progledao/la

Ira Žurić: Najljepše što jedan optometrist može doživjeti jeste kada je klijent zahvalan, jer je progledao/la

U njenoj ordinaciji uvijek je osmijeh. Nebitno koliko godina klijent imao, osjećaj kada klijent stavi svoje nove dioptrijske naočale na lice i bude zahvalan jer ste mu pomogli da progleda i vidi jasno, je neprocjenjivo.

 Ira Žurić, optometristica i poduzetnica

Ira Žurić je optometrist i rođena je u Splitu, ali živi i radi u Zagrebu već pet godina.

Kada kažemo optometrija svima je poznato da se radi o specijalizaciji čiji je glavni zadatak da koriguju vid. Optometristi su stručnjaci školovani da bi radili preglede i korekcije vida, klijentima koji imaju problem sa istim. Pregledima prepoznaju moguće bolesti koje zahvataju oko ili vizuelni čovjekov sistem. Konsultacije sa njima je svakako potrebno i korisno. Sa Irom smo imali priliku razgovarati o njenom pozivu i odluci da bude optometrist, a o čemu smo razgovarali pročitajte kroz tekst. 

Recite nam nešto o sebi?

U Splitu sam završila svoje srednjoškolsko obrazovanje, dok sam u Zagrebu, preciznije u Velikoj Gorici završila studij Očne optike – optometrije. Izrazito sam kreativna osoba i to me ispunjava, pa sam na trećoj godini fakulteta odlučila pokrenuti svoju tvrtku i EKO brend naočala PROMIZE, kao i webshop Promize Eyewear gdje promičemo digitalizaciju u optici, ali sam uz to nastavila raditi i kao vanjski suradnik optometrije u jednoj poznatoj Zagrebačkoj optici.

Koliko dugo radite kao optičar?

Prvi put sam kročila u optiku kao srednjoškolka, sa 15 godina. Sada imam 23 i još mi je jednako zabavno biti u struci. Ljepota ovog posla je komunikacija s ljudima, pomoć pri odabiru naočala, ali i tehnički dio popravka naočala. No, optometrija je ipak moja veća ljubav nego ovaj tehnički dio optike. Određivanje dioptrije klijentima i prednji segment oka su ipak moja veća ljubav. No, odlično je u svom kolektivu imati stručnu osobu koja je ujedno i optičar i optometrist. Onda ste sigurni da ste u dobrim rukama. Tako da dakle, u struci sam ukupno skoro 9 godina.

Kako ste odlučili da optika bude vaš poziv?

Da ste me pitali za optiku prije upisa u srednju školu, vjerojatno ne bi ni sama znala što je ta struka točno i koliko toga obuhvaća. Bilo mi je lijepo vidjeti tako fin posao, no ja sam se tada zamišljala na nekakvim košarkaškim parketima ili u trenerskim vodama. To je bila jedna lijepa životna faza odrastanja, no odabir srednje škole ipak je bio tehničar za očnu optiku, a poslije toga logičan slijed bio je nastavak školovanja, upis optometrije i ulazak u ordinaciju. Tako je i bilo!

Koje su najljepše stvari koje vas vežu za optiku?

Najljepše što jedan optometrist može doživjeti jest kada je klijent zahvalan jer je progledao/la. To vam je najljepši osjećaj za mene. Nebitno koliko godina klijent imao, onaj osjećaj kada stavi svoje nove dioptrijske naočale na lice i bude vam zahvalan jer ste mu pomogli da progleda i vidi jasno. Takve reakcije obožavam i imam sreću da sam do sada doživjela samo lijepe trenutke sa svojim klijentima. Naravno, bilo je i nekoliko manjih nezgodnih situacija, jer iskreno, s ljudima nije baš najlakše raditi, no naglasila bih ukoliko s klijentom sve dobro iskomunicirate sve će biti u redu. U ovom poslu dobra komunikacija je ključ.

Zbog čega najviše pacijenti dolaze kod vas?

Vjerujem da dolaze i da se vraćaju zato jer se osjećaju da ih razumijemo. U mojoj ordinaciji uvijek je osmijeh. Uvijek saslušam klijente koji im je razlog dolaska, što trebaju, zašto su ovdje danas i uvijek zajedno dođemo do rješenja. Najljepše je vidjeti kad klijenti baš traže vas i kad vam se iznova vraćaju na redovne kontrole. Drago mi je vidjeti da su zadovoljni i da imaju povjerenja u mene. Iako sam još mlada, iznimna je čast steći tako puno povjerenja klijenata/pacijenata.Redovitim konferencijama i kongresima koje posjećujem, usavršavam svoje znanje u optici i optometriji. Mislim da je to zaista jako važno, pratiti novitete i trendove u svojoj struci, koja god to bila.

Koliko su sunčane naočale bitne u ljetnom periodu?

Sunčane naočale su izrazito bitne, ali ne samo u ovom ljetnom periodu već tokom cijele godine. Snijeg nije ništa manje opasniji od direktnog sunca ljeti. Veliki odbljeskovi i refleksije koje dolaze do naših očiju, moguće je ublažiti samo nošenjem adekvatnih sunčanih naočala sa 100% UV zaštitom. Također, ja bih savjetovala i korištenje kapi za oči koje su uvijek dobro rješenje za dodatnu zaštitu rožnice, posebice jer smo svi izloženi plavom svijetlu i umjetnoj rasvjeti.

Koja bi bila Vaša poruka, a ujedno i savjet čitateljima časopisa i portala OCULUS?

Redovito nošenje sunčanih naočala, dioptrijskih ako su vam propisane. Dobro i higijensko održavanje kontaktnih leća i kombinacija kapi za oči (bez konzervansa) ako je moguće. Puno osmijeha u svemu što radite i naravno čuvajte vaš vid. Kolegama optičarima, optometristima i oftalmolozima ali i poduzetnicima poručujem da imaju razumijevanja za svoje klijente/pacijente, te da dobrom komunikacijom i razgovorom mogu napraviti čudo! Nastavite činiti svijet boljim mjestom, brinući se za vid ljudi koji su nam povjereni.

Leave a Reply