You are currently viewing Emina Srna: Oduvijek sam znala da ću se baviti poslom iz zdravstvene struke

Emina Srna: Oduvijek sam znala da ću se baviti poslom iz zdravstvene struke

Da bi se razvila svijest ljudi o preventivi i zdravlju očiju, po meni je najvažnija edukacija. 

Uloga optometriste je od suštinskog značaja za očuvanje i unapređenje zdravlja očiju. Optometriste su obučeni stručnjaci koji se brinu o vašem vidu i očima, pružajući dijagnostiku, tretmane i savjete kako biste očuvali jasnoću vida i zdravlje očiju. U nastavku je intervju sa Eminom Srna.

Intervju: Emina Srna, optometrista

Recite nam nešto o sebi? 

Ja sam Emina Srna, po zanimanju optomerista. Živim i radim u Prijepolju, gradu na obali 2 reke. Udata sam i majka troje dece.Optometriju sam završila 2009. godine u Novom Sadu i iste godine osnovali porodičnu firmu sa osnovnim ciljem, kompletna, savremena i brza usluga iz oblasti optike i optometrije.Optika Visus-centar za vid i sluh već 14 godina uspešno posluje i postali smo sinonim za kvalitet i firma od poverenja iz oblasti u kojoj poslujemo.

Kako ste odlučili baviti se ovim poslom i otkud ljubav prema istom?

Oduvek sam znala da ću se baviti poslom iz zdravstvene struke.Iz jednostavne ljubavi da pomognete nekome ili rešite nečiji problem je neprocenjiv osećaj koji mogu razumeti samo oni koji se bave sličnim poslom i čiji je glavni cilj omogućiti pacijentu najviši kvalitet života sa našim najvrednijim čulom-čulom vida.Naime, pre ovog posla sam radila u apoteci 7 godina i stekla značajno iskustvo u radu sa pacijentima i čini mi se učvrstila ljubav prema ovom poslu kojim se danas bavimo suprug i ja, optika, optometrija i slušna akustika.

Koje sve usluge imate u svom centru? 

Objedinili smo ceo proces usluga vezanih za kontrolu vida i sluha.A to znači da u samo jednoj poseti, u prijatnom ambijentu ćemo izvršiti kontrolu vida, i uz pomoć stručno osposobljenog osoblja pomoći pri odabiru okvira i preporučiti odgovarajuća stakla u zavisnosti od specifičnih potreba pacijenta i izraditi naočare za 15 minuta!Takođe, vršimo kontrolu vida za sve koji žele da nose kontaktna sočiva, sa ili bez dioptrije, u boji ili prozirna.Od 2021. godine naša firma je postala bogatija za jos jednu uslugu. Zapravo, suprug i ja smo završili obrazovanje iz oblasti slusne akustike i nudimo komletnu uslugu vezanu za sluh, koristeći najsavremeniju opremu.Istakla bih bogatu ponudu slušnih aparata, nemačkog brenda Signia, koji su prilagođeni svim oštećenjima sluha, modernog dizajna, punjivi ili na baterije.Takođe, mogu se testirati na 7 dana.Znamo da je kontrola vida važna, šta je prema Vašem mišljenju važno da bi se što više razvila svijest o preventivi zdravlja očiju?Da bi se razvila svest ljudi o preventivi i zdravlju očiju, po meni je najvažnija edukacija. Organizovane medijske kampanje i informisanje ljudi o preventivnim merama i podsticanje ljudi da redovno kontrolišu svoj vid čak i ako nemaju trenutne probleme.Promocija zdravog načina života, ishrane, vežbanja i zaštite očiju od štetnog UV zračenja.Upozoravanje na opasnosti koje mogu dovesti do povrede očiju i promocija zaštite i bezbednosti na radu u savremenom društvu u kojem živimo, pre svega zaštita od štetne plave svatlosti koju emituju digitalni uređaji……Organizacija kampanja, radionica i javnih događaja koji ističu važnost brige o zdravlju očijuDostupnost informacija-pružanje lako dostupnih informacija o simptomima problema sa vidom i mogućm merama prevencije.Saradnja sa zdravstvenim sistemom- kako bi se omogućila bolja dostupnost oftalmološke nege.Inovacije u tehnologiji optike i njihova promocija kako bi se podigla svest o kvalitetu očnih pomagala, pre svega dioptrijskih stakala, kontaktnih sočiva i sunčanih naočara.

Izazovi sa kojima se susrećete u radu?

Individualni pristup svakom pacijentu predstavlja svakodnevni izazov u ovom poslu.Ali, uzimanjem dobre anamneze, razumevanjem njihovih potreba,iskustvom, ti izazovi se lako prebrode.Otvorena i saosećajna komunikacija je ključna u prevazilaženju sličnih izazova.Takođe, redovno praćenje zadovoljstva pacijenata i prikupljanje povratnih informacija možemo definisati oblast u kojoj možemo poboljšati uslugu.

Planovi za dalji razvoj poslovanja?

Nastavljamo pružati visokokvalitetnu uslugu i pažnju prema klijentima kako bi održali njihovu lojalnost.Naš tim se stalno usavršava kako bi održao reputaciju kvaliteta.Dodavanjem usluga i proširenjem asortimana razmišljamo o otvaranju novih poslovnica kako bi većem broju potrošača omogućili naše usluge.

Poruka čitateljima

Važnost očuvanja zdravlja vida ne može se dovoljno istaći.Naš vid je neprocenjivo blago koje često uzimamo zdravo za gotovo. Dobar vid igra ključnu ulogu naše interakcije sa svetom oko nas.Kontrolisanjem zdravlja očiju i pravilnim i redovnim nošenjem naočara ili kontaktnih sočiva, možemo sprečiti brojne probleme s vidom.Zajedno, trebamo raditi na podizanju svesti o očuvanju vida kako bi mogli uživati u svim čarima života bez ograničenja koja oštećen vid može doneti. Pametne odluke i preventivna briga o vašem vidu i sluhu čine razliku. Za svetliju i zvučniju budućnost uz dobar vid i sluh.

Leave a Reply