You are currently viewing Sara Trifunović: Zdravstvena potreba za naočalama može biti itekako zabavan modni izričaj

Sara Trifunović: Zdravstvena potreba za naočalama može biti itekako zabavan modni izričaj

Naočale mogu biti sjajan modni dodatak i podići svaki outfit na jedan viši nivo.

Sara Trifunović je diplomirani ekonomista, osnivač i direktor ZOOM Optike sa sjedištem u Banjaluci i Sarajevu. Preduzetnički poslovni put gradi cijelu jednu deceniju kroz iskustvo rada u zdravstvu, zdravstvenoj zaštiti, prodaji i marketingu kao jednoj cjelini. 

Optike su sigurno mjesta gdje se susreću stručnost, inovacija i briga o vašem vidu. Optičarska radnja je prostor u kojem se kombiniraju visokokvalitetni proizvodi, stručna usluga i individualno prilagođena rješenja za sve vaše očne potrebe. U nastavku je intervju sa Sarom Trifunović vlasnicom jedne od najuspješnijih optika u BiH.


Predstavite nam se ukratko? 

Vizionar, entuzijasta, pomalo hazarder i realista. Radila je kao menadžer u nekim od najvećih regionalnih optika što je prirodno vodilo stvaranju privatnog lanca.Od ideje do realizacije, stvaran je brend čiji rast je pratilo mnoštvo izazova, poduhvata, reorganizacija, preduzetničkih iskoraka koji datiraju još od 2013. godine i od tada bilježi rast i razvoj, kreirajući jedno potpuno novo mjesto za djelatnost koju predstavlja, klijenta ali i svih nas koji jesmo dio ovog sistema. 

Upoznajte nas sa Vašom optikom?

Zoom optika je brend čiji razvojni početak datira još od 2013. godine kao ideja proistekla iz velike želje i ljubavi prema modi ali i potrebe za društveno odgovornim projektom koji je neophodan našoj sredini na jedan daleko pristupačniji, savremeniji i edukativniji način. Mjesto koje je postalo prepoznatljivo po direktnom, otvorenom i predanom pristupu klijentima. Zoom optika je svoje uporište prvobitno gradila u Banjaluci, s vremenom je svoje djelovanje proširila i putem digitalnih kanala jer sam ovaj način rada prepoznala kao budućnost prodaje, što se pokazao kao jako dobar potez i instrument širenja na tržištu koji je doveo do otvaranja još jedne poslovnice Zoom Optike i to u Sarajevu. Posebno sam ponosna na tim koji čine sjajni mladi ljudi koji su upravo kroz proces rasta brenda stasavali, edukovali se i rasli kao jedni od najprepoznatljivijih spona između tržišta i Zoom optike. 

Odakle Vas u ovom biznisu i otkud ljubav prema ovome poslu?

Zoom optika nastaje kao spoj potrebe tržišta, socijalne osvještenosti i moje velike ljubavi prema modi. Cilj je bio da svima onima koji imaju potrebe za uslugama optike iz zdravstvenih razloga, potreba preraste u želju a nošenje optičkih pomagala postane dio mode i zabave. A svima onima koji jednostavno želi da bude u korak sa svjetskim trendovima, to isto omogućim i na domaćem tržištu. Preduzetništvo je moja strast koja u kombinaciji sa latentnim hazarderstvom, motivom za uspjehom i širokom vizijom ispunjava mene kao osobu. Od svojih teniskih dana trudila sam se da nametnem  svoj stil pobjedjivanja koji je drugačiji od drugih, a taj stil danas prenosim i na posao. 


Možete li nam reći koji trendovi su trenutno in kad su u pitanju naocale?

Trendovi koji se diktiraju iz godine u godinu možemo podijeliti u dva segmenta. Trend koji je trenutno zastupljen a koji zavisi od svjetskog tržišta, mode koja je trenutno najviše in, u posljedjnje vrijeme učestalih modnih povratka kroz nekoliko decenija unazad i sa druge strane one klasike koja podrazumijeva crnu i eventualno smeđu boju, klasične kockastije oblike, dakle ne pretjeranog koketiranja sa bojama i detaljima koje iskaču iz zone komfora onog koji ih nosi. U posljednje vrijeme vidimo povratak tih retro oblika. Odaje se utisak da je inspiracija doživjela svoj maksimum i da sve što viđamo u zadnje vrijeme, kao novi trend, vjerno podsjeća na neka davna prošla vremena. Više je razloga dovelo do toga ali ja ću se voditi tim da je želja da se svakoj generaciji jedne ere pruži taj osjećaj nekog prošlog vremena koje je na čovječanstvo ostavilo dubok trag, ne samo modni, nego i onaj životni. Sve više modela postaje unisex, tako da su prilagođeni i ženi i muškarcu. Dosta je modelistike koja ima transparentni (providan) acetat. Naše tržište je još uvijek u fazi prihvatanja ovakve forme izražavanja mode kada su naočale u pitanju, kako sam iznad i pomenula, mi više preferiramo klasiku bez mnogo igranja sa bojama i detaljima. Kada je riječ o dioptrijskim modelima, prilikom odabira mnogo više se pažnje posvećuje namjeni i udobnosti tako da i neka stara modelistika i dalje prednjači.

Koji su najveći izazovi u Vašem radu?

Izazov sam po sebi predstavlja već to što ste žena u svijetu koji počiva na muškim mjerilima. Uskladiti lični i profesionalni razvoj u okolnostima koje su teže za nas žene jer svijet u kojem živimo i ekonomski sistem u kojem se krećemo diktira jednu atmosferu koja je naklonjena daleko više muškarcima dok ženama iziskuje mnogo veći stepen dokazivanja i posvećenosti. Koliko god da je bilo teško i još uvijek jeste, lična satisfakcija koju ostvarim kroz svoje preduzetničke uspjehe, te lični rast i razvoj kako mene tako i mog tima samo potvrđuje da kombinacija ženskog mozga i ambicije je itekako plodonosna. 

Odakle crpite energiju za nove ciljeve u poslu?

Energiju crpim iz ljubavi prema ovom poslu a veliku zaslugu za to pripisujem i svom timu koji je dio ove sjajne price. Radim ono što istinski volim i kada to ne bi bilo tako, sigurno se ne bih bavila ovom vrstom posla i to sa ovolikom količinom entuzijazma i posvećenosti.

Imate li neke planove za dalji rad?

Prošla godina je bila možda i najizazovnija do sada. Otvorili smo novu poslovnicu na tržistu na kojem do sada nismo poslovali, i to je samo po sebi izazov. Biću slobodna da kažem da imamo najljepšu optiku u Sarajevu koja iz dana u dan pokazuje svoj potencijal. Fokus za naredni period nam je pozicioniranje na pomenutom tržistu i komunikacija sa našim partnerima i klijentima, koji će i sami da se uvjere u naš drugačiji princip rada i u to da smo najbolji. Dugoročno, ZOOM ćete sigurno vidjeti u još mnogo gradova širom našeg regiona.

Koji savjet najčešće dajete vašim kupcima?

Budite autentični. Izađite iz zone komfora. 

Leave a Reply