You are currently viewing Plavo svjetlo digitalnih ekrana može utjecati na kvalitetu sna i mogućnost da zaspete

Plavo svjetlo digitalnih ekrana može utjecati na kvalitetu sna i mogućnost da zaspete

Plavo svjetlo digitalnih ekrana može utjecati na kvalitetu sna i mogućnost da zaspete.

Vjerovatno vam je nekad teško bilo zaspati ako ste gledali u ekran. Plavo svjetlo ekrana čini nas budnim i stimuliše da se ustanemo.

Prema nekim studijama plavo svjetlo može utjecati na cirkadijski ritam tijela, naš prirodni ciklus spavanja i budnosti. Ograničenje vremena provedenog pred ekranom prije spavanja je dobra ideja da povećate šanse da brže zaspete.

Noćni rad može smanjiti plavo svjetlo

Noćni rad je postavka koja postoji na mnogim digitalnim uređajima da bi se smanjila svjetlost ekrana, a ujedno i napor očiju. Kontrast boja koje se koriste u noćnom radu smanjuju intenzitet i omogućavaju očima da se lakše naviknu. Plavo svjetlo i ograničeno vrijeme pred ekranom može vam pomoći da lakše zaspete i da se osjećate ugodnije.

Prema oftalmolozima, izlaganje plavom svjetlu je bitno. Ako se ne vodi računa, naš ciklus sna se može poremetiti. Na sreću, tehnologija se adaptira našim načinima života.

Da biste ‘napunili baterije’ i održali zdravlje očiju, spustite svoj uređaj sat ili dva sata prije spavanja. Ako želite pogledati omiljenu seriju ili pročitati odlomak knjige, prebacite se na noćni rad da se vaše oči ne bi naprezale.

Leave a Reply