You are currently viewing Danas je optika postala stil života, dio modnih trendova!

Danas je optika postala stil života, dio modnih trendova!

Moda je stvar ličnog afiniteta ali i trenutka u kojem se nalazimo

Piše: Sara Kozomara

Biografija: Sara Kozomara, vlasnica Zoom optike u Banjaluci i Tesliću. Već skoro deceniju u svijetu optike. U BiH je među prvima dovodila brendove poput Tom Forda. Radila je kao menadžer u nekim od najvećih regionalnih optika što je prirodno vodilo otvaranju privatnog lanca. Vodi tim sastavljen od mladih, ambicioznih i uspješnih žena. 

Nekada su nam asocijacije na optiku i njenu ulogu u životu svakog pojedinca bile nemoć, nužna potreba koju smo isključivo prihvatali radi boljeg kvaliteta života a sa gnušanjem odbacivali kada god da nam se za to ukazivala prilika. Kako ovu opasku komentariše Sara, pročitajte u nastavku.

Protokom vremena te promjenom stila i načina života, optika sasvim sigurno prestaje da bude samo podgrana medicinske usluge, zauzimajući visoku poziciju u svijetu mode, diktiranja modnih trendova ali i načina života, ne samo onih koji su iz potrebe upućeni ka optici, nego i svih ostalih koji sve ono što ona ima da ponudi posmatraju kao dio životnog stila.

Ovo je jedan od najvažnijih razloga zašto je pristup klijentima postao mnogo direktniji i pitomiji, kao i težnja da njihova potreba za uslugama optike iz zdravstvenih razloga, preraste u želju, ali i onom dijelu klijenata koji su oduvijek samo željeli da budu u korak sa svjetskim trendovima te usluge i ponudu optike koriste kako bi začinili svoj modni ali i životni stil.

Moda je stvar ličnog afiniteta ali i trenutka u kojem se nalazimo, u današnje vrijeme i pod popriličnim utjecajem javnog mijenja, medija i trendova koji su diktirani na ovaj ili onaj način, te na globalnom nivou doživljava svoje preobražaje. Ne postoji dio svijeta koji te preobražaje nije osjetio, pa tako ni svijet optike.

Optika doživljava svoje transformacije na svim nivoima, počevši od praćenja modnih trendova, nastojanja da se prilagodi tržištima, zahtjevima koji se diktiraju posrednim i neposrednim kanalima kao i načinima prodaje odnosno kupovine. Prelazi se na jedan ležerniji, iz udobnosti svoga doma, stil kupovanja, te je samim tim i trendovska moda okrenula kurs ka jednom opuštenijem, svakodnevnijem modnom izričaju uz pokušaj prilagođavanja krajnjim kupcima.

Godina koja je iza nas uveliko nas je sve još jednom podsjetila da je prošlo vrijeme očekivanja da nam klijenti sami dolaze a mi da mirno sjedimo i posmatramo.

Koliko je u poslovanju važan direktan i otvoren pristup klijentu, prilagođavanje njegovim potrebama i zahtjevima, trendovima, odnosno koliko se metodologija trgovanja i samog postojanja optike mijenja i prilagođava krajnjem potrošaču, tjera nas da se svakome posvetimo sa posebnom pažnjom, da im ponudimo, pored zadovoljenja zdravstvene potrebe, i jedan snažan doživljaj, komfor, stil koji će im omogućiti veliku pripadnost ne samo po potrebi nego i preferenciji svega onoga što vole, žele, što im se dopada i što im predstavlja jednu malu puzlu u cjelokupnom izričaju njih samih a to je da budu najbolja verzija sebe. S naočalama ili promjenom boje očiju koja tu verziju i komunicira.

Leave a Reply